Máte zájem o návštěvu našeho obchodního specialisty. Co to znamená ?
1) Po přečtení této stránky odešlete požadavek kliknutím na zelený řádek
2) Náš obchodní specialista obdrží požadavek a kontakty na Vás, které jste uvedli v registraci a domluví s Vámi schůzku ve Vaší provozovně v termínu, který Vám vyhovuje
3) Vyplňte prosím tento DOTAZNÍK
. Podle informací, které nám v dotazníku sdělíte, pro Vás
vybereme nejvhodnější varianty pro vybavení Vašeho
dealerského místa, které s Vámi na místě podrobně probere náš
obchodník
KLIKNĚTE PRO OTEVŘENÍ DOTAZNÍKU
4) Předmětem obchodní schůzky bude Vaše podrobné seznámení s výhodami nabízené spolupráce, konzultace vhodných variant s ohledem na specifika Vašeho podnikání a dohoda o aplikaci ověřených kroků vedoucích k začlenění Vaší firmy do portfolia našich servisních dealerů.
5) Cílem obchodní schůzky pak bude Vaše rozhodnutí, zda dealerskou spolupráci v servisních službách vyzkoušíte anebo od úmyslu odstoupíte.
6) Bude-li výsledkem schůzky potvrzení Vašeho zájmu o spolupráci, obdržíte od nás balíček propagačních materiálů (letáky, propagační ceduli do Vaší provozovny, dotazníky pro zákazníky), které zajistí informovanost Vašich zákazníků o tom, že se na Vás mohou obracet s požadavky na servis a opravy výpočetní techniky a spotřební elektroniky
7) Od případného uzavření servisní smlouvy jste naším servisním dealerem a z veškerých zakázek získaných přes Vaši provozovnu Vám náleží provize cca 25% z ceny účtované Vašim zákazníkům
V případě že o to budete mít zájem rozšíříme naši podporu, podobně jako je tomu u požadavku ke zřízení dealerského místa NA KLÍČ
- zaučíme Vás i Vaše pracovníky do procesu obsloužení zakázky, pro případ nejasností Vám bude k dispozici náš hot-line.
- Zajistíme pro Vás poradenskou činnost v oblasti účinné propagace servisních služeb včetně pomoci s vytvořením informačních stránek na Vašem webu ve spojení s naším programátorem.
- Předáme Vám podrobně veškerý know-how k tomu, abyste uměl Vaše zákazníky obsloužit s maximálním důrazem na přímé přesměrování tíhy většiny nutné komunikace mezi zákazníky a ABAX servisní centrum. Stále je pro nás prioritní, aby spolupráce kladla minimální nároky na Vaše časové i technické vytížení a znalosti.
Pozn : ABAX servisní centrum si vyhrazuje právo operativně nabídnout
jiné řešení, pokud by se ukázalo jako vhodnější pro daný obchodní
případ. U speciálních zakázek si ABAX vyhrazuje právo ponechat dealerskou
provizi nižší než 25%, pokud by provize v této výši měla za následek
odmítnutí zakázky zákazníkem
Jestliže chcete využít této nabídky, klikněte na zelené
tlačítko a pak již jen očekávejte telefon našeho obchodního
specialisty (PŘEDPOKLADEM JE, ŽE JSTE JEJ UVEDL V REGISTRACI).