Vaše zakázky
Pro sledování stavů Vašich zakázek a odesílání e-mailových dotazů k zakázkám se musíte přihlásit
(Přihlašovací jméno a heslo Vám bylo vygenerováno po Vaší registraci a odesláno e-mailem na adresu, kterou jste v registraci zadali)
Byla-li Vám již odeslána e-mailem nějaká informace k Vaší zakázce, odpovídejte na tento e-mail zásadně tlačítkem >ODPOVĚDĚT< a ponechejte v Předmětu i v těle zprávy text původní. Usnadníte nám i Vám identifikaci zakázky, na kterou se poptáváte.
Na prvotní informační e-mail o zavedení a přijetí zakázky neodpovídejte, je generován automaticky a odpovědi na něj nejsou monitorovány.
\n";Na TÉTO STRÁNCE můžete sledovat průběh Vaší zakázky
případně nám k zakázce poslat dotaz
- Obvyklá doba od přijetí zakázky k provedení prvotní diagnostiky je do 3 dnů
- Celková doba oprav zařízení se pohybuje obvykle od 2 dní (opravy pro které máme skladem potřebné díly) do 2 týdnů (opravy pro které je nutné náhradní díly objednat). Většinu běžných dílů pro opravy máme skladem.
- Vaše dotazy na stávající zakázky Vám zodpovíme zpravidla do druhého pracovního dne.
31.8.2016 Bezkonkurenční servis notebooků
31.12.2013 Náhradní díly pro notebooky
2.11.2013 Servis chytrých telefonů iPhone
23.9.2013 Soutěž o elegantní mobil - Samsung Galaxy Young
6.9.2013 Akce ! LCD panel 15,6" LED za 1770,- Kč vč. DPH i dopravy
6.1.2011 Acer Aspire One D255 - drobeček pro každého
8.11.2009 Výrobci zahlcují notebooky a PC nepotřebným softwarem
30.9.2008 Levná výměna CD, DVD, DVDRW mechanik u notebooků
9.9.2008 Proč je lepší svěřit výměnu akumulátorů v UPS odbornému servisu ?